مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 15:102023-07-05سياسي

راهزنان اعتقادی به دنبال ارائه الگوهای بدلی هستند


ارائه الگوی صحیح و فضلیت بار به جوانان ضروری است چرا که اگر الگوی صحیح، ارزشی و فضیلت مند را به نسل جوان خود معرفی نکنیم، - ایسنا/آذربایجان شرقی تولیت آستان قدس رضوی گفت: ارائه الگوی صحیح و فضلیت بار به جوانان ضروری است چرا که اگر الگوی صحیح، ارزشی و فضیلت مند را به نسل جوان خود معرفی نکنیم، بدخواهان و راهزنان اعتقادی و فکری الگوهای بدلی خود را وارد ذهن جوانان ما خواهند کرد.

حجت الاسلام شیخ احمد مروی روز چهارشنبه 14 تیرماه، در مراسم رونمایی از کتاب زندگی اینجاست در مسجد جامع تبریز، با اشاره به سابقه ی درخشان تبریز در حوزه فقه، فلسفه، عرفان و حکمت، اظهار کرد: فقهای بزرگ و نام آوری در این خطه پرورش یافته اند و تبریز در حوزه شعر و ادب و جهاد و مقاومت نیز می درخشد.

وی با اشاره به رونمایی از کتاب زندگی اینجاست که شامل کوتاهه هایی از زندگی آیت الله سیّدجواد خامنه ای(ره)، پدر بزرگوار رهبر معظم انقلاب است، افزود: این عالم بزرگوار ناشناخته مانده است، در حالی که شخصیت بسیار بزرگی بوده و باید به عنوان نماد و الگوی بافضیلت به جامعه بشری معرفی شوند.

وی با تاکید بر این که برگزاری این محافل و مجالس، یک امر تشریفاتی و کلیشه ای نیست، بلکه تجلیل از مقام علم، فقاهت و تقوا و همچنین زنده نگه داشتن فضیلت های بشری است، خاطرنشان کرد: این علما الگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهزنان اعتقادی به دنبال ارائه الگوهای بدلی هستند

راهزنان اعتقادی به دنبال ارائه الگوهای بدلی هستند