مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 11:452023-07-06سياسي

شادپیمایی 7 کیلومتری قمی ها از حرم تا جمکران در روز عید غدیر


شادپیمایی بزرگ قمی ها به مناسبت عید غدیر خم عصر روز جمعه از بلور پیامبر اعظم تا مسجد مقدس جمکران با شعار «ایمان به غدیر و امید به ظهور» برگزار می شود.

- قم- شادپیمایی بزرگ قمی ها به مناسبت عید غدیر خم عصر روز جمعه از بلور پیامبر اعظم تا مسجد مقدس جمکران با شعار ایمان به غدیر و امید به ظهور برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سال 96 پس از آنکه دو سالی مراسم پیاده روی حرم تا جمکران در روز عید سعید غدیر خم به صورت مردمی شکل گرفته بود، وقتی گزارش این برنامه به آیت الله مکارم شیرازی ارائه شد، این مرجع تقلید شیعیان، برپایی این مراسم را در راستای بزرگداشت و زنده نگه داشتن این واقعه بزرگ را مهم برشمردند و از عموم مردم برای حضور در این مراسم دعوت کردند و خود نیز در این پیاده روی که از ابتدای بلوار پیامبر اعظم آغاز و به مسجد مقدس جمکران ختم می شود حضور یافتند.

این مرجع تقلید در مراسم پیاده روی غدیر تا ظهور سال 96، ضرورت و اهمیت برپایی این مراسم را در سالهای آتی اینگونه بیان کردند که عده ای می خواهند بگویند که واقعه غدیر خم ساخته و پرداخته شیعیان است، در حالی این واقعه پس از آغاز رسالت پیامبر اکرم بزرگترین واقعه اسلام است و در کتاب های اهل تسنن نیز مطالب بسیاری در خصوص این واقعه وجود دارد که علامه امینی آنان را جمع آوری کرده است به همین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شادپیمایی 7 کیلومتری قمی ها از حرم تا جمکران در روز عید غدیر

شادپیمایی 7 کیلومتری قمی ها از حرم تا جمکران در روز عید غدیر