مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 13:102023-07-04سياسي

علامه امینی برای اثبات حقانیت حضرت علی (ع) تلاش کرد


نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان گفت: علامه امینی به جای رفتن در مسیر اجتهاد برای اثبات حقانیت حضرت علی (ع) تلاش کرد.

- سوادکوه- نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان گفت: علامه امینی به جای رفتن در مسیر اجتهاد برای اثبات حقانیت حضرت علی (ع) تلاش کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله علی معلمی، ظهر سه شنبه در همایش بزرگداشت علامه امینی صاحب الغدیر در شهرستان سوادکوه، در رابطه با چرایی نامگذاری فاصله بین قربان و غدیر به دهه امامت گفت: ابراهیم خلیل الله پس از عبودیت، نبوت، رسالت و خلت و گذراندن ابتلائات سوزانده شدن در آتش و قربانی کردن فرزند به مقام امامت رسید و از این رو، عید قربان با امامت ربط دارد و غدیر ادامه امامت ابراهیم است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان، با اشاره به سخن علامه امینی مبنی بر اینکه مظلوم تر از امیر مؤمنان (ع) در میان اولیا خدا نیافتم، اضافه کرد: مظلومیت ابا عبدالله در میان دوست و دشمن هویداست اما کمتر کسی برای مظلومیت امیر مؤمنان گریستند.

وی در رابطه با این سوال که چرا خدا به دشمن فرصت آسیب دوست خود را می دهد، افزود: با این مهم هم مقدمات هدایت بشر فراهم شد و هم بشر در پذیرفتن حق و بندگی مجبور نباشد و خود انتخاب کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علامه امینی برای اثبات حقانیت حضرت علی (ع) تلاش کرد

علامه امینی برای اثبات حقانیت حضرت علی (ع) تلاش کرد