مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 14:052023-07-18سياسي

بیانیه بسیج دانشجویی جهرم پیرامون نظارت بر عملکرد نمایندگان و مدیران در سطح استان


شورای تبیین مواضع دفتر بسیج دانشجویی شهرستان جهرم پیرامون نظارت بر عملکرد نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی و مدیران در سطح استان بیانیه ای صادر کرد.

- در این بیانیه آمده است:  بسم الله الرحمن الرحیم.

 مگر آقایان نماینده در آغاز نمایندگی سوگند یاد ننموده اند که به حوزه قوانین پایبند باشند؟  زیر پا گذاشتن اصول قانون اساسی و عدم توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در ممنوعیت ورود نمایندگان به انتصابات، چگونه با تعهد و پایبندی قانون همخوانی دارد؟  همان طور که حضرت امام خمینی (ره) در فرمان تاسیس بسیج دانشجویی فرمودند: حضور شما در صحنه ها موجب می شود که ریشه ضدانقلاب در تمامی ابعاد از بیخ و بن قطع گردد.

   دانشجویان انقلابی همواره نسبت مسائل و ابعاد مختلف کشور و جامعه دغدغه مند بوده و در راستای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی و استیفا حقوق مردم کنشگری نموده اند.

کما این که در عرصه جهاد ، پیشگام خدمت رسانی ، در عرصه فرهنگ پیشگام تربیت انسان هایی با جهان بینی اسلام ناب محمدی ، در عرصه علم پیشگام پیشرفت و در عرصه سیاسی و اجتماعی پیشگامان رهایی بوده اند.

 با این حال ، همان طور که دور از ذهن به نظر نمی رسد ، جریان هایی در داخل و خارج این دغدغه مندی که در تعارض با منافع آنان است را برنتابیده و در تلاش هستند با محدود نمودن این شجره طیبه نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه بسیج دانشجویی جهرم پیرامون نظارت بر عملکرد نمایندگان و مدیران در سطح استان

بیانیه بسیج دانشجویی جهرم پیرامون نظارت بر عملکرد نمایندگان و مدیران در سطح استان