مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 10:052023-07-01اقتصادي

جزییات برنامه ایران برای توسعه میادین مشترک با عربستان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محسن خجسته مهر با اشاره به آخرین اقدامات شرکت ملی نفت برای توسعه میادین مشترک ایران و عربستان عنوان کرد: - مدیرعامل شرکت ملی نفت با بیان اینکه میدان مشترکی با عربستان که تاکنون تعیین تکلیف نشده باشد، نداریم، گفت: در شرایط فعلی که روابط جدیدی را با کشور عربستان آغاز کرده ایم، کار های مقدماتی جهت انجام همکاری های دو طرف آغاز شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محسن خجسته مهر با اشاره به آخرین اقدامات شرکت ملی نفت برای توسعه میادین مشترک ایران و عربستان عنوان کرد: برای همه میادین مشترک ایران و عربستان برنامه تعریف شده و مصوبات لازم برای اجرای عملیات مختلف از جمله افزایش تولید، نگهداشت تولید و توسعه جدید اخذ شده است.

مدیرعامل شرکت ملی نفت گفت: در میدان نفتی فروزان دو شرکت پتروپارس و تاسیسات دریایی مشغول فعالیت و تولید نفت هستند و به زودی خبر افزایش تولید جدیدی را در این میدان اعلام می کنیم.

وی افزود: قرارداد توسعه میدان گازی فرزاد ب امضا شده است و در حال ساخت جکت جدید هستیم که امیدواریم تا پایان امسال تکمیل می شود.

مصوبه شورای اقتصاد برای توسعه این میدان اخذ شده و شرکت پتروپارس به عنوان پیمانکار در حال انجام عملیات است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات برنامه ایران برای توسعه میادین مشترک با عربستان

جزییات برنامه ایران برای توسعه میادین مشترک با عربستان