مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 08:252023-07-05اقتصادي

گشایش هفدهمین نمایشگاه صنایع دستی کشور در همدان


معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان همدان از برگزاری هفدهمین نمایشگاه ملی صنایع دستی و سوغات در همدان خبر داد.

- محمدرضا خلجی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: هفدهمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی از امروز تا 18 تیرماه در محل نمایشگاه های بین المللی همدان برپاست و ساعت بازدید 16 تا 21:30 خواهد بود.

وی تعداد کل غرفه های نمایشگاه را 246 غرفه عنوان کرد و افزود: 130 غرفه از 29 استان های کشور، 9 غرفه شهرها و روستاهای جهانی و ملی، 96 غرفه از شهرستان های استان و چهار غرفه از خانه ها، تشکل ها و بخش خصوصی صنایع دستی و چهار غرفه دستگاه های دولتی در نمایشگاه حضور دارند.

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همدان با اشاره به اینکه 20 غرفه سوغات بومی و غرفه های آزاد در نمایشگاه شرکت کرده اند ادامه داد: تعداد کل رشته های نمایشگاه 34 رشته است و 12 رشته تولید زنده است.

وی عنوان کرد: از جمله مزیت های هفدهمین نمایشگاه ملی صنایع دستی و سوغات استان می توان به حضور پررنگ شهر و روستاهای جهانی و ملی و همچنین تنوع رشته های مختلف صنایع دستی کشور و برگزاری جشنواره اقوام در حاشیه این نمایشگاه اشاره کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گشایش هفدهمین نمایشگاه صنایع دستی کشور در همدان

گشایش هفدهمین نمایشگاه صنایع دستی کشور در همدان