مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 19:422023-07-10ورزشي

اعتراض سرمربی گیتی پسند به تعویق مسابقات لیگ برتر فوتسال


چطور مسابقات کافا در برنامه و تقویم سازمان لیگ فوتسال نبوده است؟ بعد از اعلام برنامه لیگ برتر، مسابقات کافا به تقویم اضافه شد که این موضوع کار ما را سخت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، تیم فوتسال گیتی پسند که در بیست و چهارمین دوره مسابقات لیگ برتر به مقام نایب قهرمانی دست یافته بود؛ برای فصل جاری تغییرات گسترده ای در ترکیب بازیکنان خود به وجود آورده است.

به گفته سرمربی گیتی پسند، این تیم به دنبال آینده نگری است.

محمد کشاورز، سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند در گفت و گو با خبرنگار فارس در رابطه با شرایط تیمش اظهار داشت: جزو تیم هایی بودیم که تمرینات خود را به موقع شروع کردیم، فصل بدنسازی را پشت سر گذاشته و بازی های دوستانه را نیز انجام داده و آماده شروع لیگ بودیم که به خاطر مسابقات کافا و بازی های آسیایی به ما اعلام شد لیگ با تأخیر آغاز می شود.

وی افزود: این تغییرات ما را اذیت کرد و مجبور شدیم تمرینات را تعطیل کنیم و یک برنامه ریزی جدید انجام دهیم؛ ما فکر می کردیم که لیگ 20 تیر ماه آغاز خواهد شد و حالا حدود 25 روز دیگر تا شروع لیگ باید منتظر بمانیم، بعد از 5 روز تعطیلی تمرینات را از سر خواهیم گرفت.

چرا مسابقات کافا در برنامه سازمان لیگ نبود؟ کشاورز ضمن تشکر از کامیانی، دبیر سازمان لیگ فوتسال به خاطر تلاش هایی که انجام داده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراض سرمربی گیتی پسند به تعویق مسابقات لیگ برتر فوتسال

اعتراض سرمربی گیتی پسند به تعویق مسابقات لیگ برتر فوتسال