مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 19:072023-07-06ورزشي

مجموعه ورزشی سی سخت در محاصره خس و خاشاک و نخاله+تصویر و فیلم


سالن های میلیاردی زیادی در سطح شهرستان دنا به خصوص شهر سی سخت وجود دارد که هر کدام به نحوی مشکلی اساسی دارند، مجموعه ورزشی شهر سی سخت که مجموعه ای منحصر به فرد است متاسفانه به دلیل بی توجهی مسئولین استانی و شهرستانی در حال تخریب شدن است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سی سخت، مجموعه ورزشی شهر سی سخت مجموعه ای بی در و پیکر است که به محل تخلیه نخاله تبدیل شده است.

نزدیک به دو سال است که روح ورزش در شهرستان دنا به خصوص شهر سی سخت حال و احوال خوبی ندارد و هیچ طبیبی هم نیست که درمانش کند.

اکثر هیأت های ورزشی شهرستان دنا به دلیل بی توجهی به تعطیلی کشانده شده و هیچ گونه فعالیتی ندارند، طی چند سال گذشته جلسات مختلفی توسط مسئولین ورزشی اداره کل با روسای هیئت های ورزشی شهرستان دنا گرفته و وعده هایی به آنها داده شد که هیچ گاه حتی یکی از آنها هم عملی نشد.

در شهر سی سخت ورزشکاران زیادی هستند که درسطح ملی و بین المللی در حال فعالیت ورزشی هستند که اداره ورزش و جوانان یک بار هم از حال و احوال آنها با خبر نشده است.

ورزشکارانی که در مسابقات جهانی و آسیایی مدال خوش رنگ کسب می کنند ولی متاسفانه و شوربختانه مسئولین ورزشی از نصب یک بنر تبریک برای آنها هم دریغ کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجموعه ورزشی سی سخت در محاصره خس و خاشاک و نخاله+تصویر و فیلم

مجموعه ورزشی سی سخت در محاصره خس و خاشاک و نخاله+تصویر و فیلم