مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 15:052023-07-06بين الملل

دیدار و گفت وگوی امیرعبداللهیان و ریاض المالکی


حسین امیرعبداللهیان در دیدار هیات فلسطین به ریاست ریاض المالکی ضرورت اقدامات فوری و موثر متناسب با تهاجم هوایی و زمینی ارتش جنایتکار و اشغالگر رژیم صهیونیستی به اردوگاه جنین در کرانه باختری از سوی جامعه جهانی بویژه سازمان ملل متحد را مورد تاکید قرار داد.

- حسین امیرعبداللهیان در دیدار هیات فلسطین به ریاست ریاض المالکی ضرورت اقدامات فوری و موثر متناسب با تهاجم هوایی و زمینی ارتش جنایتکار و اشغالگر رژیم صهیونیستی به اردوگاه جنین در کرانه باختری از سوی جامعه جهانی بویژه سازمان ملل متحد را مورد تاکید قرار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در حاشیه نشست وزیران امور خارجه کشورهای عضو جنبش عدم تعهد در جمهوری آذربایجان در دیدار هیات فلسطین به ریاست ریاض المالکی، با محکومیت شدید تهاجم هوایی و زمینی ارتش جنایتکار و اشغالگر اسراییل به اردوگاه جنین در کرانه باختری در روزهای اخیر، اقدامات فوری و موثر متناسب با این رفتارهای ضدبشری رژیم صهیونیستی از سوی جامعه جهانی بویژه سازمان ملل متحد را مورد تاکید قرار داد.

وزیر امور خارجه کشورمان در این دیدار روابط با جنبش فتح را رابطه ای با پیشینه طولانی دانست و جدیت جمهوری اسلامی ایران در حمایت از مقاومت و وحدت صفوف گروه های فلسطینی در مقابل اقدامات دد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار و گفت وگوی امیرعبداللهیان و ریاض المالکی

دیدار و گفت وگوی امیرعبداللهیان و ریاض المالکی