مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 07:352023-07-06بين الملل

نبرد هوایی روسیه و آمریکا در سوریه


فرماندهی مرکزی آمریکا ویدئویی از رهگیری پهپادهای آمریکایی توسط جنگنده های روسی را منتشر کرد که نشان می دهد هواپیماهای روسی پهپادهای آمریکایی ها را در آسمان سوریه رهگیری می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از سی ان ان، نیروی هوایی آمریکا از رهگیری هواپیماهای بدون سرنشین خود در آسمان شمال شرق سوریه توسط 3 جنگنده روسی خبر داد.

ژنرال الکس گرینکویچ ، فرمانده نیروی هوایی در فرماندهی مرکزی ایالات متحده، در بیانیه ای، مانور روسیه علیه پهپاد MQ-9 Reaper آمریکا را ناامن و غیرحرفه ای توصیف کرد.

این ژنرال آمریکایی مدعی شده که پهپادهای این کشور بر فراز آسمان شمال شرق سوریه در حال رصد اهداف داعش بوده اند.

فرماندهی مرکزی آمریکا ویدئویی از رهگیری پهپادهای آمریکایی توسط جنگنده های روسی را منتشر کرد که نشان می دهد هواپیماهای روسی پهپادهای آمریکایی ها را در آسمان سوریه رهگیری می کنند و با فاصله بسیار نزدیک آن ها را به خارج از مرز هوایی سوریه می کشانند.

گرینکویچ گفت: برخلاف استانداردها و پروتکل های تعیین شده، جنگنده های روسی هواپیماهای ما را مجبور به انجام مانور برای اجتناب از درگیری کردند.

رهگیری پهپادهای آمریکایی توسط جنگنده های روسی در سوریه تقریباً 4 ماه پس از آن صورت می گیرد که جنگنده های روسی یک پهپاد MQ-9 آمریکا را بر فراز دریای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نبرد هوایی روسیه و آمریکا در سوریه

نبرد هوایی روسیه و آمریکا در سوریه