مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 16:302023-07-02فرهنگي

«ایندیانا جونز» گیشه را شگفت زده نکرد


روزشمار سرنوشت» اکران خود را در سینماهای آمریکا با فروش افتتاحیه 24 میلیون دلاری و کمتر از انتظارات شروع کرد.

- ایندیانا جونز: روزشمار سرنوشت اکران خود را در سینماهای آمریکا با فروش افتتاحیه 24 میلیون دلاری و کمتر از انتظارات شروع کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ایندیانا جونز: روزشمار سرنوشت که پنجمین فیلم از سری فیلم های اکشن ایدیانا جونز با بازی هریسون فورد در نقش اصلی است در نخستین روز اکران به فروش 24 میلیون دلاری از محل 4600 سالن سینما دست یافت.

انتظار می رود که این محصول دیزنی و لوکاس فیلم به فروش 60 میلیون دلاری در سه روز نخست اکران دست یابد که رقمی نزدیک به حداقل پیش بینی هاست.

گرچه این فیلم با این فروش در هفته نخست اکران صدرنشین گیشه می شود اما فروش شگفت انگیزی برای ایندیانا جونز 5 با بودجه ساخت 295 میلیون دلاری محسوب نمی شود.

این فیلم که ابتدا قرار بود باز هم به کارگردانی استیون اسپیلبرگ ساخته شود، سرانجام توسط جیمز منگولد ساخته شده و هریسون فورد 80 ساله در نقش ایندیانا جونز نقش محبوب خود را تکرار کرده است.

این فیلم دنباله ایندیانا جونز و قلمرو جمجمه بلورین (2008) پنجمین قسمت از این سری فیلم است که نخستین نمایش جهانی خود را در جشنواره کن 2023 تجربه کرد و با واکنش های متفاوتی روبه رو شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«ایندیانا جونز» گیشه را شگفت زده نکرد

«ایندیانا جونز» گیشه را شگفت زده نکرد