مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 18:202023-07-12پزشكي

هلال احمر به واسطه ظرفیت بین المللی در دوره تحریم دارو وارد کرد


مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان با بیان اینکه هلال احمر در حوزه درمان و توانبخشی متولی نیست، گفت: هلال احمر به واسطه ظرفیت بین المللی و اینکه عضو صلیب سرخ جهانی و کنوانسیون ژنو و جزو چهار کشور تاثیرگذار بوده و حق رای دارد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، حکمت اله هاشمی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان در دیدار با مدیر عامل انجمن خیریه مهرانه اظهار کرد: این انجمن با همه امکانات و اقدامات در پیشگیری و ریشه کنی بیماری سرطان به هموطنان در تلاش است.

  مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان با تاکید بر لزوم حفظ نگاه و اندیشه های خوب هموطنان تصریح کرد: با توجه به ظرفیت اجتماعی بالایی که داریم هلال احمر در خدمت انجمن مهرانه در موضوع پیشگیری است.

  وی افزود: باید موضوع  پیشگیری از سرطان را با همکاری دو ارگان در جامعه نهادینه کنیم تا در این خصوص جدیت داشته و سهل انگاری نکنند چرا که پیشگیری از سرطان از تبعات بعدی این بیماری در جامعه و هزینه های گزاف جلوگیری خواهد کرد.

  هاشمی ادامه داد: هلال احمر هم  با توجه به سرو کاری که با هموطنان دارد و اعتماد خیرین و نیکوکاران به این مجموعه می تواند با برنامه ریزی دقیق و مدون بازوی توانمند مهرانه باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هلال احمر به واسطه ظرفیت بین المللی در دوره تحریم دارو وارد کرد

هلال احمر به واسطه ظرفیت بین المللی در دوره تحریم دارو وارد کرد