مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 12:102023-07-01سياسي

قاچاق کالا از پایانه شهید کلانتری کرج


دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان البرز گفت: گزارش هایی مبنی بر قاچاق کالا از پایانه کلانتری کرج دریافت شده است که به جد در این زمینه ورود پیدا خواهیم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، یاسر نژادفلاح پیش از ظهر شنبه در جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان کرج که به ریاست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری کرج در نخستین روز از هفته مبارزه با قاچاق کالا و ارز در فرمانداری کرج برگزار شد، با تاکید بر ضرورت احصاء آمار قاچاق کالا و ارز در استان به تفکیک شهرستان ها گفت: طبقه بندی آمار قاچاق کالا و ارز در برنامه ریزی های کلان استان یاری گر مسئولان امر برای تصمیم گیری های آتی خواهد بود.

وی همچنین با اشاره بر ضرورت تشکیل کارگروه اطلاعات و عملیات مبارزه با قاچاق کالا و ارز در شهرستانهای استان البرز افزود: ملاک ارزیابی و رتبه بندی شهرستانها تشکیل این کارگروه است.

این کارگروه به صورت تخصصی مسائل مبتلابه شهرستان ها را مورد بررسی قرار می دهد و وظیفه هماهنگی بین دستگاه های امنیتی و انتظامی را در بحث مبارزه با قاچاق کالا و ارز بر عهده دارد و می بایست در بخش های مختلفی همانند حمایت از تولید داخلی، کارگروه فرهنگی و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاچاق کالا از پایانه شهید کلانتری کرج

قاچاق کالا از پایانه شهید کلانتری کرج