مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 08:502023-07-04اقتصادي

برای خرید تضمینی برنج خط اعتباری ویژه در نظر گرفته شود


رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت : برای خرید تضمینی برنج باید یک خط اعتباری ویژه در نظر گرفته شود تا مشکل تولید کننده ها ریشه ای برطرف شود.

- ایسنا/مازندران رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت : برای خرید تضمینی برنج باید یک خط اعتباری ویژه در نظر گرفته شود تا مشکل تولید کننده ها ریشه ای برطرف شود.

حسن عنایتی کلیجی امروز 13 تیرماه در جلسه بررسی مشکلات کشاورزان بابل با اعلام اینکه اگر برای خرید تضمینی برنج یک خط اعتباری ویژه در نظر گرفته شود، برنج های دپو شده در شالیکوبی ها و برنج تولید سال جاری کشاورزان خریداری و مشکل کشاورزان به صورت کامل برطرف می شود، اظهار کرد: مازندران به تنهایی 42 درصد برنج سفید کشور را تولید می کند و این استان نقش ممتازی در امنیت غذایی کشور دارد.

وی سال گذشته را سال پرمحصول برای تولید در مازندران دانست و افزود: پارسال شاهد افزایش 20 درصدی تولید برنج بودیم.

رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران با بیان اینکه لغو ممنوعیت 4 ماهه واردات، توزیع و ترخیص برنج در سال گذشته آسیب جدی به کشاورزان وارد کرد اما به لحاظ ملاحظاتی واردات برنج انجام شد، تصریح کرد: تقاضای جدی ما این است که قانون ممنوعیت واردات برنج در زمان برداشت این محصول همانند سال گذشته لغو نشود و این قانون سفت و سخت در سال جاری اجرا شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای خرید تضمینی برنج خط اعتباری ویژه در نظر گرفته شود

برای خرید تضمینی برنج خط اعتباری ویژه در نظر گرفته شود