مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 09:102023-07-09پزشكي

93 عنوان دارو و 54 قلم تجهیزات درمان ناباروری زیر پوشش بیمه سلامت قرار دارد


معاون بیمه سلامت مازندران با اعلام اینکه اداره کل بیمه سلامت استان 93 قلم دارو و 54 قلم تجهیزات درمانی مادران نابارور را زیر پوشش بیمه ای خود دارد، - ایسنا/مازندران معاون بیمه سلامت مازندران با اعلام اینکه اداره کل بیمه سلامت استان 93 قلم دارو و 54 قلم تجهیزات درمانی مادران نابارور را زیر پوشش بیمه ای خود دارد، گفت: بیمارستان های خصوصی و دولتی که برای امر زایمان خانم ها خدمات می دهند مراجعه کنندگان می توانند از خدمات بیمه سلامت در قالب تعرفه دولتی بهره مند شوند.

دکتر دژکام در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: یکی از اهداف اداره کل بیمه سلامت طرح درمان زوجین نابارور است که در این راستا حمایت مالی و کاهش پرداخت از جیب بیماران مورد توجه بیمه سلامت قرار دارد.

وی با اعلام اینکه چهار خدمت از خدمات اصلی است که بیماران می تواند هر چهار خدمت را سه بار در سال از طریق 6 مرکز درمانی در استان بگیرند، افزود: مراجعه کنندگان با ارائه اسناد به مراکز 20 گانه در شهرستان ها تحویل و هزینه ها را تا 90 درصد از تعرفه های دولتی دریافت کنند.

معاون بیمه سلامت مازندران تصریح کرد: سال گذشته با توجه به قراردادی که با مراکز دولتی و خصوصی داشتیم بیش از 1200 نفر از خدمات بیمه سلامت بهره مند شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

93 عنوان دارو و 54 قلم تجهیزات درمان ناباروری زیر پوشش بیمه سلامت قرار دارد

93 عنوان دارو و 54 قلم تجهیزات درمان ناباروری زیر پوشش بیمه سلامت قرار دارد