مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 تیر 1402 ساعت 09:302023-06-30دانش

دو ترم کارورزی به دکتری روانشناسی دانشگاه علامه اضافه شد


رییس دانشگاه علامه طباطبایی از حرکت این دانشگاه به سمت مهارت آموزی خبرداد و گفت: دو ترم کارورزی به دکتری روانشناسی این دانشگاه اضافه شد.

- عبدالله معتمدی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به حرکت دانشگاه علامه طباطبایی به سمت مهارت آموزی در بازنگری دروس گفت: در همه دانشگاه هایی که دارای هیات ممیزه هستند، امکان بازنگری برنامه درسی وجود دارد و دانشگاه ها می توانند برنامه های درسی را بازنگری کرده و برنامه های درسی جدیدی را نیز به وزارت علوم پیشنهاد دهند، این کار مرتب در دانشگاه علامه طباطبایی انجام می شود.

وی ادامه داد: در بازنگری دروس یکی از محورهای دانشگاه این است که به سمت مهارت آموزی حرکت کند به این صورت که یا دروس مهارتی ارائه دهد، یا دورس عملی را افزایش داده و یا دروس کارورزی را اضافه کند.

رییس دانشگاه علامه طباطبایی افزود: از این رو در برنامه درسی روانشناسی در دوره دکتری دو ترم کارورزی اضافه شده است و در کارشناسی ارشد یک ترم کاروزی و در دوره کارشناسی جدول دروس مهارتی را ارائه کرده ایم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، اخیرا در جلسات 954 و 959 شورای عالی برنامه ریزی آموزشی دو مصوبه مهم تصویب شد.

نخست اینکه مقرر شد بسته درسی مهارتی اشتغال پذیری یا کارآمادگی با هدف توجه ویژه به تدوین برنامه های درسی با مهارت های شغلی مورد نیاز مشتمل بر حداق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو ترم کارورزی به دکتری روانشناسی دانشگاه علامه اضافه شد

دو ترم کارورزی به دکتری روانشناسی دانشگاه علامه اضافه شد