مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 13:482023-07-12سياسي

جوانب برقراری عمره مفرده بررسی می شود


سرپرست حجاج ایرانی در نشست برنامه ریزی و هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت، از رییس این سازمان خواست کارگروهی متشکل از مسؤولان بعثه رهبری و سازمان حج و زیارت جوانب مختلف برقراری عمره را بررسی و گزارش دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، در نشست شورای برنامه ریزی و هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت که سه شنبه شب (بیستم تیر) به ریاست حجت الاسلام سیدعبدالفتاح نواب، نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در مکه با اشاره به علاقه مندی مردم کشورمان به سفر عمره، خواستار پیگیری همزمان این موضوع از طریق شورای امنیت ملی و اعلام نظر این شورا شد.

همکاری دولت برای برقراری عمره وی با بیان اینکه در آخرین نشست شورای عالی حج، رییس جمهور در اظهارات خود به همکاری دولت برای راه اندازی سفر عمره اشاره کرد، گفت: بیش از 5 میلیون و 800 هزار نفر برای سفر عمره از سال های قبل ثبت نام کرده و در نوبت اعزام به سرزمین وحی هستند.

در ادامه سیدعباس حسینی، رییس سازمان حج و زیارت از تدوین سیاست های حوزه مسکن در کمیته مسکن و برنامه ریزی در حوزه تغذیه و تدارکات برای تغییر برنامه غذایی و افزایش کیفیت غذا در حج آینده خبر داد و گفت: در صورت تأیید این سیاست ها مذاکره برای امضای قراردادها و انجام اقدامات لازم قبل از خروج از عربستان صورت خواهد گر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوانب برقراری عمره مفرده بررسی می شود

جوانب برقراری عمره مفرده بررسی می شود