مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 18:302023-07-19ورزشي

کتیبه و پرچم بین هیأت های عزاداری و مردم کرج توزیع شد


رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر کرج گفت: سازمان سیما منظر و فضای سبز کتیبه، پرچم، ریسه در بین هیأت های عزاداری و مردم توزیع کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مریم قهرمانی صارم بعد از ظهر چهارشنبه در بازدید از سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج ضمن تسلیت این ایام اظهار کرد: در آستانه فرا رسیدن ماه محرم و ایام عزای سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) با حضور در ستاد سازمان فرهنگی و ورزشی و در رصد و نظارت بر اقدامات این سازمان اقدامات مؤثری در اشاعه فرهنگ عاشورا فرآیند اقدامات این سازمان در حوزه اشاعه فرهنگ عاشورا و ایام سوگواری سیدالشهدا (ع) بررسی شد.

وی بیان کرد: آنچه در اقدامات فرهنگی قابل اهمیت است میزان اثربخشی و فرآیند سنجش آن خواهد بود که در این راستا عملکرد مناسب و قابل قبولی در این سازمان طراحی و در حال اجرا است.

رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر کرج بر لزوم همکاری سایر ارگان ها و دستگاه های مرتبط در راستای ترویج فرهنگ عاشور تاکید و تصریح کرد: اشاعه فرهنگ عاشورایی و انتقال به نسل های آینده از جمله انتظاراتی است که از همه دستگاه ها وجود دارد.

وی متذکر شد: سازمان سیما منظر و فضای سبز شهرداری کرج نیز در راستای ایام دهه محرم و سیاهپوش کردن شهر اقدامات مختلفی انجام داده است و اقل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتیبه و پرچم بین هیأت های عزاداری و مردم کرج توزیع شد

کتیبه و پرچم بین هیأت های عزاداری و مردم کرج توزیع شد