مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 14:552023-06-27سياسي

برگزاری دوره آموزش «نرم افزار ASPEN Plus»


انجمن دانش آموختگان دانشگاه صنعتی قم با همکاری انجمن های همکار، دوره آموزش مقدماتی «نرم افزارASPEN Plus» را برگزار می کند.

- انجمن دانش آموختگان دانشگاه صنعتی قم با همکاری انجمن های همکار، دوره آموزش مقدماتی نرم افزارASPEN Plus را برگزار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه دانشجویان ایسنا، این دوره از 18 تیرماه الی 3 مرداد ماه ساعت 19 الی 21، با تدریس دکتر مصطفی جعفری ـ پژوهشگر، برای مهندسان شیمی در کلیه گرایش ها، مهندسان نفت، گاز و پلیمر برگزار می شود.

مقدمه ای بر شبیه سازی در مهندسی شیمی و فرآیند ، شروع به کار در محیط پایه، نحوه تعریف ترکیبات، انتخاب معادلات ترمودینامیکی و تهیه گزارش ، آشنایی با ابزارهای فلوشیت و آنالیز مدل نظیر Sensitivity Analysis ،Design Spec و Calculator ، شبیه سازی تجهیزات انتقال حرارت و جداکننده های دوفازی ، شبیه سازی تجهیزات تغییر فشار ، رسم نمودارهای T-XY ، P-XY ، XY و پیدا کردن نقاط آزئوتروپ ، محاسبه خواص ترکیبات خالص و مخلوط با استفاده از ابزارهای Property Set و Analysis ، شبیه سازی تجهیزات جداسازی نظیر برج تقطیر، برج جذب ، شبیه سازی راکتورها و شبیه سازی یک فرآیند رایج در صنعت پتروشیمی از جمله موضوعات و سرفصل هایی است که در این دوره آموزش داده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری دوره آموزش «نرم افزار ASPEN Plus»

برگزاری دوره آموزش «نرم افزار ASPEN Plus»