مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 12:202023-06-25بين الملل

متهم جدید فاجعه انفجار زیردریایی تایتان


«آرنی وایسمان»، سردبیر مجله Travel Weekly که قرار بود با زیردریایی تایتان سفر کند، می گوید از مدیرعامل OceanGate شنیده بود که مواد فیبر کربن بدنه این زیردریایی را با یک تخفیف بزرگ از بویینگ تهیه کرده؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، دیجیاتو نوشت: وایسمان می گوید استاکتون راش ، مدیرعامل OceanGate، به او گفته بود که برای ساخت بدنه زیردریایی تایتان از فیبر کربن های بویینگ استفاده کرده که عمر انباری آن ها به پایان رسیده بود.

این اظهارات بخشی از مجموعه مطالب سردبیر مجله تراول ویکلی است که در طول هفته گذشته درباره تجربه او با OceanGate منتشر شده.

او که از کیفیت مواد موجود در بدنه تایتان نگران شده بود، می گوید از استاکتون راش دراین باره سؤال کرده بود.

بااین حال، مدیرعامل OceanGate مدعی شده بود که به او گفته اند تاریخ عمر انباری این محصولات بسیار زودتر از آنچه که باید، ثبت شده است.

بویینگ همکاری در ساخت زیردریایی تایتان را رد کرد بویینگ در واکنش به این گزارش اعلام کرده است که هیچ گزارشی از فروش مواد به OceanGate یا مدیرعامل آن در پایگاه داده آن ها وجود ندارد.

بااین حال، خبرگزاری بیزنس اینسایدر می گوید قبلاً در وب سایت OceanGate گفته شده بود که این زیردریایی با همکاری بویینگ طراحی و مهندسی شده؛ اما بویینگ همکاری در طراحی این زیردریایی را هم رد کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متهم جدید فاجعه انفجار زیردریایی تایتان

متهم جدید فاجعه انفجار زیردریایی تایتان