مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 09:062023-07-15اقتصادي

95 درصد صنعت آسانسور در کشور بومی سازی شده است


95 درصد صنعت آسانسور در کشور بومی سازی شده است، تنها 5 درصد از قطعات نیاز به واردات دارد که تا چند سال آینده تمام قطعات در داخل تولید شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از اتاق تعاون ایران، بهمن عبداللهی، رییس اتاق تعاون ایران در آیین افتتاح نمایشگاه آسانسور و پله برقی از 23 تا 26 تیر اظهار کرد: صنعت آسانسور در سال های اخیر رشد خوبی داشته و در تولید قطعات آسانسورها با ارتفاع بلند نیز اقدامات خوبی انجام شده است.

وی افزود: تولیدات و کیفیت در این صنعت به حد قابل قبولی رسیده است که امیدواریم در کمتر از 5 سال آینده از واردات بی نیاز شویم.

رییس اتاق تعاون ایران بر توسعه صادرات با رفع موانع تاکید کرد و گفت: این اتاق در تعاملات با کشورهای مختلف دنیا به دنبال تسهیل صادرات است با اقداماتی که در صنعت آسانسور اتفاق می افتد در 2 تا سه سال آینده صادرات پیشی خواهد گرفت.

وی افزود: صنعت آسانسور و پله برقی، در صنعت ساختمان پیشرو است و پیشرفت های قابل توجهی از نظر کمی و کیفی دارد.

عبداللهی با بیان اینکه تولیدات قطعات آسانسور و پله برقی به بیش از 15 کشور دنیا صادر می شود گفت: صنعت آسانسور و پله برقی به خاطر کیفیت خوب یکی از صنایع پیشرو است و اکنون در کشورهای همسایه و اروپایی صادرات می کنیم امسال تمهیدات خوبی در حوزه صادرات گرفته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

95 درصد صنعت آسانسور در کشور بومی سازی شده است

95 درصد صنعت آسانسور در کشور بومی سازی شده است