مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 08:402023-07-09اجتماعي

افتتاح 116 مدرسه با 600 کلاس در فارس تا قبل از مهرماه


ابر پروژه جذب و استخدام نیروهای استخدامی ماده 28 در حال اجراست و در راستای هرچه بهتر برگزار شدن این فرآیند همکاران ما تا پاسی از شب به کار و فعالیت مشغول هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، محمد خلیل عسکری در جلسه مشترک پروژه مهر و شورای راهبردی کیفیت بخشی آموزشی در باشگاه فرهنگیان شماره یک شیراز، اظهار کرد:اداراتی که در فرآیند ثبت نام عملکردشان در سطح بالایی قرار دارند تشویق و ادارات که ضعیف عمل کردند تذکر داده خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس، افزود: تعامل خوب بین چهار دستگاه، کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان ، اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس، دانشگاه فرهنگیان و اداره کل آموزش و پرورش در استان قابل تقدیر است.

عسکری تصریح کرد: ابر پروژه جذب و استخدام نیروهای ماده 28 در حال اجراست و در راستای هرچه بهتر برگزار شدن این فرآیند همکاران ما تا پاسی از شب به کار و فعالیت مشغول هستند.

وی کار تیمی را عامل موفقیت دانست و افزود: وحدت و همدلی می تواند کارها را به خوبی به پیش ببرد لذا هریک از بخش ها با تلاش و همراهی با سایر بخش ها  فعالیت کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: مدیریت پروژه مهر بر عهده شخص مدیر و رییس اداره است لذا نباید این مسئولیت به غیر محول شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 116 مدرسه با 600 کلاس در فارس تا قبل از مهرماه

افتتاح 116 مدرسه با 600 کلاس در فارس تا قبل از مهرماه