مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 16:402023-06-26سياسي

میرزابیگی: نحوه اجرای تعرفه گذاری خدمات پرستاری خلاف قانون است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، دکتر محمد میرزابیگی رییس کل سازمان نظام پرستاری در اجلاسیه مشترک سازمان نظام پرستاری و رؤسای هیأت مدیره های سراسر کشور در سخنانی اظهارکرد: - رییس کل سازمان نظام پرستاری گفت: تعرفه گذاری خدمات پرستاری فعلی که در حال اجرایی است، خلاف قانون است و اسم آن را نمی توان تعرفه گذاری گذاشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، دکتر محمد میرزابیگی رییس کل سازمان نظام پرستاری در اجلاسیه مشترک سازمان نظام پرستاری و رؤسای هیأت مدیره های سراسر کشور در سخنانی اظهارکرد: در برخورد با مشکلات صنف پرستاری باید در ابتدا امید داشت و به مردم توجه ویژه کرد.

امکان دارد برخی مسائل بر وفق مراد پرستاران نباشد، اما نباید نا امید شد، باید مشکلات را ریشه یابی کرد و از تجربیات گذشته درس گرفت.

وی افزود: در این کشورپرستاران تمام قد برای خدمت به مردم ایستادند و جایگاه پرستاران با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری ویژه است.

رییس کل سازمان نظام پرستاری در ادامه به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص مشکلات صنفی پرستاری اشاره کرد و گفت: مواضع مقام معظم رهبری در خصوص مسائل پرستاران صریح است؛ ایشان معتقدند که اجرای تعرفه گذاری خدمات پرستاری به سود پرستاران است و این امر باید اجرایی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میرزابیگی: نحوه اجرای تعرفه گذاری خدمات پرستاری خلاف قانون است

میرزابیگی: نحوه اجرای تعرفه گذاری خدمات پرستاری خلاف قانون است