مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 تیر 1402 ساعت 19:252023-07-20سياسي

تدوین نظام پدافند شهری در شهرهای مختلف کشور


رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: برای مصداق موارد پدافند غیرعامل در شهرها، نظام پدافند شهری تدوین شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، سردار ابوالفضل جلالی، رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور عصر امروز در جلسه ای با معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان اظهار کرد: برای مصداق موارد پدافند غیرعامل در شهرها، نظام پدافند شهری تدوین شده است.

وی افزود: 72.

5 تا 75 درصد جمعیت کشور در شهرها متمرکز شده که از این لحاظ در راستای صیانت از مردم، پدافند غیرعامل در شهرها حائز اهمیت است.

رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: بحث امنیت و حفظ تداوم کارکرد خدمات شهری ارتباط نزدیکی در شهرها با زندگی مردم دارد؛ بنابراین تمهیدات لازم پدافندی برای جلوگیری از مختل شدن زندگی شهری اهمیت دارد.

جلالی بیان کرد: در جنگ های ترکیبی، زیرساخت های شهری جزو اهداف نظامی محسوب می شوند و در اینجا است که وابستگی مردم به خدمات شهرها و رابطه با دولت و حاکمیت نمود پیدا می کند.

وی بیان کرد: در شهرها بالغ بر 30 تا 70 شبکه زیرساختی و کارکردی فعالیت دارند که مدیریت شهری در راستای جلوگیری از تعارض ها در این بین حائز اهمیت است.

رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور افزود: در صورت بی توجهی به مباحث پدافند غیرعامل، حفظ تداوم کارکرد و برگشت پذیری در شهرها، در کمترین زم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین نظام پدافند شهری در شهرهای مختلف کشور

تدوین نظام پدافند شهری در شهرهای مختلف کشور