مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 13:102023-07-08سياسي

روند تکمیل طرح های نیمه تمام در شهرستان دشتستان تسریع شود


نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم تسریع در تکمیل طرح های نیمه تمام دشتستان گفت: مسئولان شهرستان پیگیر جذب اعتبار باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ابراهیم رضایی ظهر شنبه در نشست شورای برنامه ریزی شهرستان دشتستان اظهار داشت: در بودجه 1402 در کمیسیون تلفیق و صحن مجلس تلاش کردیم که بودجه متناسب با نیازهای کشور تنظیم شود و اصلاحاتی در این زمینه انجام شد.

همچنین تلاش کردیم که سقف بودجه افزایش پیدا نکند و منابع موهوم هم برای بودجه مد نظر قرار نگرفت.

وی با اشاره به سخت گیری دولت برای تولید منابع اضافه کرد: اصناف با این کار دولت در شرایط سختی هستند که در این زمینه با وزیر اقتصاد و رییس سازمان امور مالیاتی گفت وگو کردم و امیدوارم مشکلات اصناف رفع شود.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در بودجه به بخش فرهنگ به خوبی توجه نشده است بیان کرد: ضرورت امروز کشور این است که به حوزه فرهنگ توجه بیشتری داشته باشیم.

وی ادامه داد: از مدیران اجرایی شهرستان دشتستان درخواست داریم که بخشی از وقت خود را برای جذب اعتبارات استانی بگذارند و مدیران استانی نیز بخشی از وقت خود را برای جذب اعتبارات ملی بگذارند و ما هم در کنار مدیران استان و شهرستان برای پیگیری اعتبارات هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند تکمیل طرح های نیمه تمام در شهرستان دشتستان تسریع شود

روند تکمیل طرح های نیمه تمام در شهرستان دشتستان تسریع شود