مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 18:002023-07-19سياسي

رونق گردشگری سیستان و بلوچستان از مسیر معرفی بیابان لوت محقق می شود


جانشین مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان گفت: رونق گردشگری، اشتغال و اقتصاد لوت نشینان از مسیر معرفی بیابان لوت محقق می شود.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان جانشین مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان گفت: رونق گردشگری، اشتغال و اقتصاد لوت نشینان از مسیر معرفی بیابان لوت محقق می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- ظهر امروز چهارشنبه به مناسبت هفتمین سالروز ثبت جهانی بیابان لوت نشست هم اندیشی با فعالان حوزه گردشگری و تورگردانان سیستان و بلوچستان در سالن کنفرانس ساختمان موزه منطقه ای جنوب شرق برگزار شد.

کویر لوت زیبای خفته و الماس کویرهای جهان جانشین مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان در ابتدای این مراسم ضمن تسلیت به مناسبت ماه محرم ماه حزن و اندوه و عزاداری سید و سالار شهیدان، اظهار کرد: یکی از ارکان میراث فرهنگی، میراث معنوی و ناملموس است که عملاً در فهرست آثار جهانی تعزیه خوانی محرم به ثبت رسیده است.

مجید کلانوری افزود: میراث جهانی عنوان یک سری اجلاس ها و مجمع ها در یونسکو است که هدف آن حفظ مواریث تاریخی، طبیعی و فرهنگی بشر، فارغ از هرگونه دین، آیین، مذهب، قوم یا ملیت است که در واقع آنها را دستاوردهای بشری می شناسد از این حیث آثاری که در این فهرست به ثبت می رسند از نوع شاخص ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونق گردشگری سیستان و بلوچستان از مسیر معرفی بیابان لوت محقق می شود

رونق گردشگری سیستان و بلوچستان از مسیر معرفی بیابان لوت محقق می شود