مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 تیر 1402 ساعت 15:552023-07-07سياسي

اهانت به قرآن نشانه ترس دشمن از افزایش موج اسلام خواهی است


نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان، گفت: اهانت به قرآن و پیامبر اکرم (ص) نشانه ترس و احساس خطر دشمن از افزایش موج اسلام خواهی در جهان است.

- زاهدان- نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان، گفت: اهانت به قرآن و پیامبر اکرم (ص) نشانه ترس و احساس خطر دشمن از افزایش موج اسلام خواهی در جهان است.

به گزارش، آیت الله مصطفی محامی در خطبه های نمازجمعه این هفته زاهدان، ضمن تبریک عید سعید غدیر و ایام مباهله افزود: امروز روز عید بزرگ اسلامی و عید غدیر است به گونه ای که از امام صادق (ع) سوال شد آیا غیر از روز جمعه، عید قربان و عید فطر آیا عید دیگری داریم که ایشان در پاسخ عنوان کردند: بله عیدی بزرگ تر از آن ها همان روزی که پیامبر اکرم (ص) حضرت علی (ع) را به خلافت و جانشینی منصوب کرد.

امام جمعه زاهدان تصریح کرد: چند چیز مورد اتفاق همه فرق اسلامی است ابتدا آیه شریفه 67 سوره مبارکه مائده دوم جریان غدیر که اتفاق افتاد و جمله معروف پیامبر اکرم (ص) که دست امام علی (ع) را بالا برد و عنوان داشت مَنْ کُنْتُ مَوْلَاهُ فَهَذَا عَلِیٌّ مَوْلَاهُ هر کس من مولای اویم علی مولای اوست و خدایا دوست بدار آن کس که او را دوست دارد و دشمن دار آن کس که او را دشمن دارد و سوم نیز آیه سوم سوره مبارکه مائده است که بعد از این ماجرا نازل شد الْیَوْمَ یَئِسَ الَّذِینَ کَفَرُوا م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهانت به قرآن نشانه ترس دشمن از افزایش موج اسلام خواهی است

اهانت به قرآن نشانه ترس دشمن از افزایش موج اسلام خواهی است