مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 تیر 1402 ساعت 13:102023-07-14اقتصادي

5200 نفر در پروژه های نفت و گاز ایلام مشغول به کار شدند


سال گذشته پنج هزار و 200 نفر در پروژه های نفت و گاز ایلام مشغول به کار شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسن بهرام نیا ظهر روز جمعه در نشست بررسی مشکلات پتروشیمی دهلران اظهار داشت: تا قبل از استقرار دولت سیزدهم پروژه ی پتروشیمی دهلران 12 درصد پیشرفت داشته که در این دولت پیشرفت آن به 50 درصد رسیده است و این نشان از کار جهادی دارد.

وی افزود: در این برنامه ضمن نشست با مدیران شرکت با کارگران پروژه و نمایندگان کارگران ملاقات داشتیم و صحبت های آنان را در خصوص پیشرفت پروژه و مشکلات آن شنیدیم که این مشکلات نه تنها دغدغه کارگران این مجموعه، بلکه دغدغه همه مسئولان استانی و مردم استان و دهلران است.

استاندار ایلام ادامه داد: در این جلسه که عضو هیئت مدیره پتروشیمی و مدیران پتروشیمی دهلران حضور داشتند، چند نفر از نمایندگان کارگران در این جلسه، مطالب خود را بیان کردند.

در این نشست همچنین به صورت تلفنی با حمیدی مدیر عامل پتروشیمی دهلران برای رفع دغدغه کارگران و مردم تماس برقرار شد و موضوع تعدیل و بیکاری جمعی از پرسنل زحمت کش و کارگران این مجموعه با وی در میان گذاشته شد که قول مساعد داد که این مشکلات در اسرع وقت برطرف شود.

دهرام نیا اظهار کرد: خروجی و ماحصل این پیگیری ها این بود که کارگران عزیز به کار خود مشغول شوند و اگر مدت زمانی هم بیکار شون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5200 نفر در پروژه های نفت و گاز ایلام مشغول به کار شدند

5200 نفر در پروژه های نفت و گاز ایلام مشغول به کار شدند