مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 19:102023-06-26بين الملل

از افزایش کماندو های جمهوری آذربایجان تا آتش پراکنی مرزی و نشست در واشنگتن


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، در حالیکه فردا سه شنبه دور دیگر مذاکرات جمهوری های آذربایجان و ارمنستان در «واشنگتن دی سی» پایتخت آمریکا برگزار می شود، - در حالیکه وزرای خارجه جمهوری های ارمنستان و آذربایجان بار دیگر در واشنگتن دیدار می کنند گزارش ها از افزایش کماندو های جمهوری آذربایجان و نقض آتش بس با ارمنستان حکایت دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، در حالیکه فردا سه شنبه دور دیگر مذاکرات جمهوری های آذربایجان و ارمنستان در واشنگتن دی سی پایتخت آمریکا برگزار می شود، طرفین بار دیگر همدیگر را به نقض آتش بس متهم کردند و یک قانونگذار ارمنستانی مدعی افزایش کماندو های جمهوری آذربایجان پس از جنگ دوم قره باغ شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری نیوز آرمنیا ، تیگران آبراهامیان از قانونگذاران ارمنستان روز دوشنبه مدعی شد که بعد از جنگ 44 روزه قره باغ (نبرد دوم) ارتش جمهوری آذربایجان شمار کماندو های خود را بر اساس معیار های ناتو افزایش داده است.

این دو کشور تاکنون دو بار بر سر منطقه قره باغ کوهستانی جنگیده اند.

در سال 2020، جمهوری آذربایجان بخش هایی از اراضی از دست رفته را پس گرفت.

تلاش ها برای رفع تنش و برقراری صلح پایدار باوجود تلاش های دیپلماتیک صورت گرفته تاکنون ثمری نداشته و طرفین هر بار موضوعی تازه مطرح می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از افزایش کماندو های جمهوری آذربایجان تا آتش پراکنی مرزی و نشست در واشنگتن

از افزایش کماندو های جمهوری آذربایجان تا آتش پراکنی مرزی و نشست در واشنگتن