مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 18:552023-07-22اقتصادي

تسهیلات تبصره 18 در راستای برنامه رشد اقتصادی استان زنجان است


مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان زنجان گفت: بخش عمده تسهیلات تبصره 18  در راستای برنامه  رشد اقتصادی استان است و به طرح های پیشران اقتصادی و صادرات محور پرداخت خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمدرضا نادری، روز شنبه گفت: دستگاههای اجرایی برای بررسی و معرفی طرح های واجد شرایط دریافت تسهیلات تبصره 18 قانون بودجه سال 1401 سرعت عمل داشته باشند.

وی افزود: سهمیه استانی دستگاههای اجرایی از محل بند الف تبصره 18 ابلاغ شده است و نیازمند تسریع اقدامات دستگاههای اجرایی در این خصوص است.

نادری با بیان اینکه شبکه بانکی آمادگی خود را برای پذیرش پرونده طرح های واجد شرایط اعلام نموده است افزود: سهم استان از محل تسهیلات بند الف تبصره 18 بیش از 700 میلیارد تومان است.

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان یادآور شد، اگر هر یک از دستگاههای اجرایی نتوانند در بازه زمانی تعیین شده پرونده ها و طرح های مربوطه را به بانک ارسال نمایند، شورای برنامه ریزی و توسعه استان نسبت به جابجایی اعتبارات تصمیم گیری خواهد کرد.

نادری تاکید کرد بخش عمده تسهیلات تبصره 18 در راستای برنامه رشد اقتصادی استان است و به طرح های پیشران اقتصادی و صادرات محور که در کمیته استانی تبصره مذکور مصوب شوند پرداخت خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسهیلات تبصره 18 در راستای برنامه رشد اقتصادی استان زنجان است

تسهیلات تبصره 18 در راستای برنامه رشد اقتصادی استان زنجان است