مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 16:402023-07-08سياسي

121 هزار خانه روستایی در استان فارس باید مقام سازی شود


مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی فارس گفت: بیش از 121 هزار خانه روستایی در استان فارس نیازمند مقاوم سازی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید علیرضا حمیدی ظهر شنبه در جلسه با نماینده مردم شهرستان های مهر و لامرد در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: طی سال گذشته یک هزار و 300 روستا در فارس مورد بازنگری طرح هادی قرار گرفته اند وی اضافه کرد: با بازنگری در طرح هادی روستایی شاهد افزایش ارائه خدمات به روستاها در استان فارس خواهیم بود این در حالی است که می توان زمینه جذب اعتبارات در این بخش را نیز افزایش داد.

مدیرکل بنیاد مسکن فارس ضمن بیان اینکه بهره گیری از ظرفیت های توسعه روستایی کاهش مهاجرت و افزایش انگیزه ماندگاری روستاییان را به دنبال دارد، گفت: رویکرد محرومیت زدایی موجب شده که بنیاد مسکن فارس به معضل حاشیه نشینی در حاشیه شهرها و محرومیت در روستاها ورودی جدی تر داشته باشد و به شکلی مؤثرتر نهضت کار و تلاش و محرومیت زدایی را در روستاهای فارس دنبال کند.

او اضافه کرد: در تمامی روستاهای استان فارس 376 هزار خانه روستایی شناسایی شده و 67 درصد از این خانه ها نیز طرح مقاوم سازی را اجرایی کرده اند.

وی تاکید کرد: 121 هزار خانه روستایی در استان فارس وجود دارد که مقاوم سازی نشده است این در حالی است که دو هزار و 338 روستای بالای 20 خانوار دارای طرح هادی در ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

121 هزار خانه روستایی در استان فارس باید مقام سازی شود

121 هزار خانه روستایی در استان فارس باید مقام سازی شود