مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 17:052023-06-26سياسي

مبارزه با مواد مخدر مورد توجه مسئولان و آحاد جامعه باشد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استانها خبرگزاری دانشجو،سید جواد هاشمی مهر در همایش تجلیل از فعالان عرصه مبارزه با مواد مخدر بر پیشگیری از اعتیاد و اجتماعی کردن مبارزه با مواد مخدر تاکید کرد.

- معاون سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: مبارزه با مواد مخدر به عنوان یک دغدغه مهم باید مورد توجه جدی همه مسئولان و آحاد جامعه باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استانها خبرگزاری دانشجو ،سید جواد هاشمی مهر در همایش تجلیل از فعالان عرصه مبارزه با مواد مخدر بر پیشگیری از اعتیاد و اجتماعی کردن مبارزه با مواد مخدر تاکید کرد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: اعتیاد به مصرف مواد مخدر به عنوان یک تهدید جدی و معضل بزرگ اجتماعی تبدیل شده این در حالی است که ایران اسلامی بیشترین تلاش و هزینه را تاکنون در پیشگیری و مبارزه با این معضل اجتماعی در عرصه بین المللی داشته است.

وی با بیان اینکه، افزایش مصرف انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی به عنوان یک واقعیت تلخ بنیان خانواده و جامعه را تهدید می کند، افزود: برای پیشگیری با این پدیده خانمانسوز مسئولیت بزرگی بر عهده داریم و مبارزه با مواد مخدر به عنوان یک دغدغه مهم باید مورد توجه جدی همه مسئولان و آحاد جامعه باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مبارزه با مواد مخدر مورد توجه مسئولان و آحاد جامعه باشد

مبارزه با مواد مخدر مورد توجه مسئولان و آحاد جامعه باشد