مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 09:152023-07-02بين الملل

فرود اضطراری هواپیمای صهیونیستی بعد از واکنش پدافندی ارتش سوریه


تجاوز هوایی رژیم صهیونیستی به سوریه و پاسخ پدافندی ارتش سوریه در کنار انفجار یک موشک ارتش این کشور بر فرار اراضی اشغالی، باعث فرود اضطراری یک هواپیمای مسافربری در فرودگاه بن گوریون شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از بالبلدی، انفجار یک موشک شلیک شده از سمت پدافند هوایی ارتش سوریه در واکنش به تجاوز شب گذشته رژیم صهیونیستی به این کشور، باعث فرود اضطراری یکی از هواپیماهای این رژیم در فرودگاه بن گوریون شد.

گزارش های خبری حاکی از آن است که یکی از شیشه های این هواپیما شکسته شده است و فرود اضطراری هواپیمای مذکور همزمان با حملات ارتش رژیم صهیونیستی علیه سوریه و پاسخ پدافند دمشق به این تجاوز صورت گرفته است.

مسئولان فرودگاه بن گوریون بعد از فرود اضطراری این هواپیما و شکسته شدن یکی از شیشه های آن، حالت فوق العاده درجه 2 در این فرودگاه اعلام کردند.

هواپیمای مذکور از نوع 781-B با 339 سرنشین، متعلق به خطوط هوایی یونایتد ایرلاینز بوده و قصد پرواز به مقصد نیوجرسی آمریکا را داشته است.

رسانه های عبری زبان همچنین از استقرار گسترده خودروهای امدادی و گروه های امداد در محل فرود اضطراری این هواپیما خبر دادند.

رسانه های عبری زبان شب گذشته از به گوش رسیدن صدای مهیب یک انفجار که سراسر فلسطین اشغالی را به لرزه درآورد خبر دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرود اضطراری هواپیمای صهیونیستی بعد از واکنش پدافندی ارتش سوریه

فرود اضطراری هواپیمای صهیونیستی بعد از واکنش پدافندی ارتش سوریه