مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 11:502023-06-28اقتصادي

بهره برداری از 5 کیلومتر راه در محدوده بلداجی تا سه راهی گندمان


شهرکرد_مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: سال گذشته حدود 5 کیلومتر از محدوده بلداجی تا سه راهی گندمان آسفالت و این مسیر به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسینعلی مقصودی صبح چهارشنبه در شورای اداری شهرستان بروجن، اظهار کرد: حدود 6 پروژه استانی در شهرستان بروجن داریم که شامل ساختمان فرهنگسرای گندمان، ساختمان پزشکی قانونی بروجن، مصلی شهر بروجن، مصلی بلداجی، فرهنگسرای فرادنبه و بازنگری طرح جامع شهر بروجن است.

وی افزود: اعتبار مصوب سال گذشته این 6 طرح در مجموع 19 میلیارد و 300 میلیون تومان بوده که از این مبلغ حدود 17 میلیارد و 700 میلیون تومان تخصیص یافته است.

مقصودی ادامه داد: پروژه مهم و ملی در شهرستان بروجن تکمیل محور شهرکرد به بروجن به لردگان بود که بخشی از این محور در ورودی و خروجی شهرهای سفیددشت و فرادنبه باقی مانده بود که با پیگیری های انجام گرفته پیمانکار آن انتخاب شد.

وی عنوان کرد: پیش بینی می شود تا دو هفته آینده آسفالت بخش باقی مانده در محور شهرکرد به بروجن به لردگان انجام و این مسیر به بهره برداری برسد.

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: در محدوده بروجن به لردگان، نصب نیوجرسی فعال شده است اما در بحث تأمین اعتبار در این خصوص مشکل داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 5 کیلومتر راه در محدوده بلداجی تا سه راهی گندمان

بهره برداری از 5 کیلومتر راه در محدوده بلداجی تا سه راهی گندمان