مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 16:302023-07-18سياسي

شهرستان گناوه آماده اقامه عزای سالار شهیدان (ع) است


رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گناوه گفت: امسال حال و هوای ماه محرم در شهرستان گناوه پرشورتر از سال های گذشته خواهد بود و همه زیر بیرق ارباب بی کفن به سوگواری خواهند پرداخت.

- حجت الاسلام علی محمدی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: ماه محرم ماه بصیرت حسینی، حماسه و ایثار و ماهی که دلدادگان و عاشقان سیدالشهدا (ع) برای حقانیت اسلام و پایبندی به اعتقادات و به تأسی از آیه مودت، جان مبارک خود را در طبق اخلاص گذاشته و در وادی نور همراه با خورشید تابناک امامت حضرت سید الشهدا تقدیم کردند.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گناوه افزود: ماه محرم تعظیم شعائر به پیروی از آیه 32 سوره حج (ذَلِکَ وَ مَن یُعَظِّمْ شَعَائِرَ اللَّهِ فَإِنَّهَا مِن تَقْوَی الْقُلُوبِ) است، آیه ای که ما را به تقوای قلوب هدایت می کند لذا اصحاب ویاران به این منزلت رسیدند و تا ابد سلام کروبیان را نثار جان خود کردند.

وی گفت: در آستانه ماه محرم تمام هیئت های مذهبی، تکایا، ذاکران، واعظان، بانیان و پیر غلامان حسینی به عشق پاسداشت ایام حزن و اندوه آل الله با شعار ملی در زیر خیمه اش همه یک خانواده ایم به عزاداری خواهند پرداخت.

برنامه ریزی برای استفاده از تمام ظرفیت ها در ایام محرم و صفر رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گناوه یادآور شد: با عنایت اهل بیت (ع) و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرستان گناوه آماده اقامه عزای سالار شهیدان (ع) است

شهرستان گناوه آماده اقامه عزای سالار شهیدان (ع) است