مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 15:102023-07-08دانش

آموزش مهارت محور عزمی فرابخشی لازم دارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مراسم تقدیر از دست اندرکاران کنگره ملی آموزش هدفمند، مهارتی و نیازمحور با حضور محمدعلی زلفی گل وزیر علوم، - وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در جلسه تقدیر از دست اندرکاران برگزاری کنگره ملی آموزش هدفمند، مهارتی و نیازمحور گفت: آموزش مهارت محور عزمی فرابخشی لازم دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مراسم تقدیر از دست اندرکاران کنگره ملی آموزش هدفمند، مهارتی و نیازمحور با حضور محمدعلی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، علی باقر طاهری نیا دبیر کنگره و رییس موسسه پژوهش و برنامه ریزی آموزش عالی، دبیران نشست های هجده گانه تخصصی، اعضای موسسه پژوهش و برنامه ریزی آموزش عالی و برخی دست اندرکاران این کنگره در سالن شهدای جهاد علمی وزارت علوم برگزار شد.

وزیر علوم در این آیین ضمن تقدیر و تشکر از زحمات دست اندرکاران کنگره گفت: عید قربان و عید غدیر خم را تبریک عرض می کنم و امیدوارم خداوند عنایت فرمایند تا قدر ولایت را بدانیم و مسیر ولایت مولای متقیان، حضرت علی (ع) را سرلوحه کار خودمان قرار دهیم.

وی افزود: علت اینکه در زمان اخذ رأی اعتماد به مجلس شورای اسلامی موسسه پژوهش و برنامه ریزی آموزش عالی را نمایان کردم این بود که از قبل با موسسه آشنا بودم و برخی از استادان از جمله استاد ذاکر صالحی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش مهارت محور عزمی فرابخشی لازم دارد

آموزش مهارت محور عزمی فرابخشی لازم دارد