مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 تیر 1402 ساعت 11:052023-07-21اقتصادي

پهلوگیری و تخلیه همزمان سه کشتی حامل روغن خام خوراکی در مجتمع بندری انزلی


معاون امور بندری و اقتصادی اداره کل بنادر گیلان از پهلوگیری و تخلیه همزمان سه کشتی حامل روغن خام خوراکی در اسکله های مجتمع بندری انزلی خبر داد و گفت: - ایسنا/گیلان معاون امور بندری و اقتصادی اداره کل بنادر گیلان از پهلوگیری و تخلیه همزمان سه کشتی حامل روغن خام خوراکی در اسکله های مجتمع بندری انزلی خبر داد و گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 46 هزار تن روغن در مجتمع بندری انزلی تخلیه و بارگیری شده است.

مجتبی نظری در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به پهلوگیری و تخلیه همزمان سه کشتی حامل روغن خام خوراکی در اسکله های مجتمع بندری انزلی، اظهار کرد: این سه کشتی با مجموع 15 هزار تن روغن خوراکی همزمان در اسکله های بندرانزلی پهلوگیری و تخلیه شدند.

وی با اشاره به اینکه این کشتی ها دارای ظرفیت 5000 تنی بوده و از روسیه به بندرانزلی انتقال یافتند، افزود: روغن خوراکی دو کشتی از طریق خطوط لوله به مخازن روغن منتقل شد و برای یک کشتی نیز به صورت حمل یکسره تخلیه و انتقال انجام گرفت.

نظری با بیان اینکه در حال حاضر ظرفیت مخازن روغن مجتمع بندری انزلی 16 هزار تن است، تصریح کرد: طبق برنامه ریزی های انجام شده در آینده 40 هزار تن دیگر به ظرفیت نگهداری روغن خوراکی در مجتمع بندری انزلی افزوده خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پهلوگیری و تخلیه همزمان سه کشتی حامل روغن خام خوراکی در مجتمع بندری انزلی

پهلوگیری و تخلیه همزمان سه کشتی حامل روغن خام خوراکی در مجتمع بندری انزلی