مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 09:252023-06-27سياسي

محمود کریمی در شب دوم مسلمیه مداحی کرد+فیلم


مراسم عزاداری شب دوم مسلمیه در حرم عبدالعظیم حسنی(ع) شب گذشته 5 تیرماه با مرثیه خوانی محمود کریمی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، دومین شب مراسم عزاداری مسلمیه در حرم عبدالعظیم حسنی(ع) با حضور دسته های عزاداری شب گذشته دوشنبه 5 تیرماه برگزار شد.

از سوی حرم سیدالکریم(ع) هم برنامه عزاداری با سخنرانی حجت الاسلام سیدحمید میرباقری و مرثیه خوانی محمود کریمی در خلال عزاداری دسته ها تدارک دیده شده بود.

محمود کریمی مداح سرشناس کشورمان که در شام شهادت امام باقر(ع) مرثیه خوانی کرد، به روضه خوانی برای امام محمد باقر(ع) و شهادت حضرت مسلم(ع) پرداخت.

سپس کریمی نوحه خوانی کرد و این شعر را از محمود یوسفی خواند:  بمیرم ای عزیز فاطمه در گودی گودال تو ماندی و سنان و زجر و شمر بی حیا تنها سر پیراهنت دعوا شد اما رأس پاکت را  سرفرصت رسید و ذبح کردَش از قفا تنها  یکی تیر و یکی تیغ و یکی سنگ و یکی نیزه  شنیدم پیرمردی گفت من دارم عصا تنها  چه سرهایی که روی نیزه ها سر برد طاقت را  چه تن هایی که جا ماندند زیر دست و پا تنها  بمیرم آنکه آدم آن که عالم زیر دینش بود از این دنیا نصیبش شد فقط یک بوریا تنها او بعد دودمه مشهور حسین میا به کوفه وفا ندارد/ کوفی بی مروت شرم و حیا ندارد را دم داد و عزاداران با آن سینه زنی کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محمود کریمی در شب دوم مسلمیه مداحی کرد+فیلم

محمود کریمی در شب دوم مسلمیه مداحی کرد+فیلم