مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 16:002023-06-22حوادث

جراح قلابی زیبایی در مشهد دستگیر شد


جراح قلابی زیبایی که با اقدامات غیر علمی و مداخله گرانه در یک مکان مخفی در مشهد طبابت غیر مجاز می کرد، با تلاش پلیس به دام افتاد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، سرهنگ احمد نگهبان اظهار کرد: با دریافت گزارش قضایی از سوی مردی جوان مبنی بر کلاهبرداری با عنوان خدمات غیرمجاز پزشکی در یک سالن زیرزمینی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار تیمی از ماموران این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی اظهارات شاکی پرونده مشخص شد، این جوان 23 ساله حدود 6 ماه پیش برای پاک کردن تتو ناحیه گردنش در پی تبلیغات جراحی های زیبایی در یکی از شبکه های اجتماعی به کلینیک غیر مجاز زیبایی یک زن واقع در محدوده هاشمیه مشهد مراجعه کرده بود.

فرمانده انتظامی مشهد تصریح کرد: وی که خود را پزشک جراح زیبایی معرفی می کرده است، با گرفتن مبلغ 130 میلیون ریال طی چند مرحله با استفاده از نوعی مواد اسیدگونه برای محو کردن اثرات تتو اقدام کرده که این روشهای غیر علمی موجب ایجاد گوشت اضافه در گردن و ظاهری نازیبا در وی شده بود.

نگهبان با بیان اینکه جراح قلابی مکان خود را پس از دیدن عوارض ایجاد شده تغییر داده بود، افزود: ماموران کلانتری هفت تیر مخفیگاه این پزشک قلابی را در محدوده بلوار هاشمیه ردزنی و با هماهنگی بازپرس شعبه 901 دادسرای ناحیه 6 عمومی و انقلاب مشهد بازپرس واحدیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جراح قلابی زیبایی در مشهد دستگیر شد

جراح قلابی زیبایی در مشهد دستگیر شد