مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 15:302023-07-06حوادث

رهایی گروگان 24 ساله از چنگال آدم ربایان


فرمانده نیروی انتظامی ویژه شرق استان تهران گفت: با تلاش ماموران پلیس آگاهی شهرستان پیشوا، گروگان 24 ساله از چنگال آدم ربایان نجات یافت.

- سردار دلاور القاصی مهر فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران ظهر پنجشنبه 15 تیر ماه در تشریح جزییات این خبر در جمع خبرنگاران خاطر نشان کرد: در پی گزارش یک فقره آدم ربایی در یکی از محلات شهرستان پیشوا بلافاصله ماموران آگاهی وارد عمل شدند.

وی افزود: با حضور ماموران در محل و بررسی اظهارات شاهدان عینی مشخص شد، افرادی ناشناس و با تهدید و قدرت نمایی، جوانی 24 ساله را با یک دستگاه خودروی ال 90 ربوده و از محل متواری شده اند، بررسی های اولیه ماموران حاکی از آن بود که آدم ربایان به دلیل یک سری اختلافات خانوادگی با این جوان، او را ربوده و به مکانی نامعلوم منتقل کرده اند.

القاصی مهر تصریح کرد: تیم رسیدگی کننده پرونده ضمن هماهنگی و اخذ دستور قضایی به منظور حفظ جان گروگان، تحقیقات گسترده ای را برای شناسایی محل نگهداری او و دستگیری عاملان این اقدام شرارت آمیز آغاز کردند.

این مقام ارشد انتظامی گفت: سرانجام با تلاش مستمر پلیس، محل اسارت این گروگان شناسایی، فرد ربوده شده آزاد و عاملان اصلی این گروگانگیری که 4 برادر بودند شناسایی و دستگیر شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رهایی گروگان 24 ساله از چنگال آدم ربایان

رهایی گروگان 24 ساله از چنگال آدم ربایان