مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 12:002023-06-26سياسي

34 اکیپ ثابت و سیار بر ذبح دام در اردبیل نظارت می کنند


سرپرست دامپزشکی استان اردبیل گفت: 34 اکیپ ثابت و سیار با فعالیت 80 کارشناس فنی و متخصص، کار نظارت بر ذبح دام های قربانی را در اردبیل انجام می دهند.

- مهدی فیضی در گفت وگو با خبرنگار مهر ، از آماده باش کامل دامپزشکی برای معاینه قبل و بعد از کشتار دام های قربانی به منظور حصول اطمینان شهروندان از سلامتی این دام ها با تجهیز و ساماندهی 34 اکیپ ثابت و سیار نظارت بهداشتی دامپزشکی و مشارکت 80 پرسنل فنی و متخصص در امر بازرسی گوشت متشکل از دکتر دامپزشک، کارشناس بازرس بهداشتی گوشت و روحانی ناظر ذبح شرعی در استان خبر داد.

وی اظهار کرد: این اکیپ ها در روز عید قربان در میادین اصلی شهرستان های استان مستقر بوده و آماده ارائه خدمات نظارت بهداشتی دامپزشکی به صورت رایگان هستند.

سرپرست دامپزشکی استان اردبیل بر ضرورت توجه شهروندان به توصیه های بهداشتی در راستای پیشگیری از شیوع بیماری های مشترک بین انسان و دام به ویژه بیماری تب خونریزی دهنده کریمه کنگو که با توجه به فصول گرم سال و فعالیت کنه ها در استان وجود دارد، تاکید کرد.

فیضی با تاکید بر اینکه در راستای اثربخشی بیشتر اقدامات نظارتی و سلامت محور دامپزشکی که در طول سال به صورت مستمر انجام و در برخی مناسبت ها این طرح های نظارتی تشدید می شود، تصریح کرد: به منظور رسیدن به نتیجه مطلوب و مؤثر در فرآ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

34 اکیپ ثابت و سیار بر ذبح دام در اردبیل نظارت می کنند

34 اکیپ ثابت و سیار بر ذبح دام در اردبیل نظارت می کنند