مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 13:352023-07-01سياسي

اهمیت بهره گیری از ظرفیت مردم در برگزاری جشن های عید غدیر


مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه غدیر به ما یک هویت تاریخی می دهد، گفت: در قرآن کریم به این موضوع اشاره شده است که برای اقامه حق باید مردم قیام کنند بنابر همین موضوع مقرر شده در برگزاری جشن غدیر از ظرفیت مردم استفاده شود.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه غدیر به ما یک هویت تاریخی می دهد، گفت: در قرآن کریم به این موضوع اشاره شده است که برای اقامه حق باید مردم قیام کنند بنابر همین موضوع مقرر شده در برگزاری جشن غدیر از ظرفیت مردم استفاده شود.

حجت الاسلام والمسلمین مهدی طاهری دهم تیرماه در نشست خبری با اصحاب رسانه چهارمحال و بختیاری با تاکید بر ضرورت توجه به غدیر و ظرفیت آن، اظهار کرد: غدیر یک دستور تاریخی است که پیامبر اکرم(ص) به حاضران این واقعه اعلام کرد و خواست پیام غدیر به تمامی غایبان الی الیوم القیامه ابلاغ شود بنابراین پیام غدیر باید به تمام مردم جهان در کل تاریخ ابلاغ شود.

دبیر بنیاد بین المللی غدیر در استان افزود: مسئله غدیر باید در ابتدا درک شود تا بتوان آن را ابلاغ کرد، در انقلاب اسلامی ایران نیز امام خمینی(ره) تلاش کردند به واسطه انقلاب محتوای غدیر در قالب عدالت اجتماعی را به تمامی جهان ابلاغ کنند همچنین شیعیان در برهه ای از تاریخ متح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهمیت بهره گیری از ظرفیت مردم در برگزاری جشن های عید غدیر

اهمیت بهره گیری از ظرفیت مردم در برگزاری جشن های عید غدیر