مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 تیر 1402 ساعت 16:502023-06-30اجتماعي

کاهش 3 درجه ای دما در همدان/ پیش بینی وزش باد و غبار رقیق


کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان همدان از وزش باد و غبار رقیق در استان خبر داد و گفت: دو تا سه درجه از دمای هوا کاسته شده و اواسط هفته مجددا افزایش دما داریم.

- ایسنا/همدان کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان همدان از وزش باد و غبار رقیق در استان خبر داد و گفت: دو تا سه درجه از دمای هوا کاسته شده و اواسط هفته مجددا افزایش دما داریم.

محمدحسن باقری شکیب در گفت وگو با ایسنا در رابطه با وضعیت جوی در استان، توضیح داد: آسمان استان در پنج روز آینده، صاف و آفتابی است و پدیده قابل ذکر، وزش موقت باد در ساعاتی از بعدازظهر خواهد بود.

وی با بیان اینکه در ساعاتی از امروز و فردا غبار رقیق در برخی نقاط استان وجود دارد، مطرح کرد: از نظر تغییرات دما، دو تا سه درجه از دمای هوا کاسته شده و از روز دوشنبه مجددا افزایش دما داریم.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان همدان ادامه داد: طی 24 ساعت گذشته دمای هوا در قهاوند با 37 درجه سلسیوس به عنوان گرم ترین و بهار با 10 درجه سلسیوس به عنوان خنک ترین نقاط استان گزارش شدند.

باقری شکیب یادآور شد: در شبانه روز گذشته دمای هوا در همدان از 35 تا 13 درجه سلسیوس در نوسان بوده و در گرم ترین ساعات روز جمعه به 33 درجه سلسیوس می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 3 درجه ای دما در همدان/ پیش بینی وزش باد و غبار رقیق

کاهش 3 درجه ای دما در همدان/ پیش بینی وزش باد و غبار رقیق