مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 13:162023-07-01بين الملل

رییس سازمان سیا با زلنسکی دیدار کرد


در بحبوحه شورش واگنر، یک مقام آمریکایی گفته است که رییس سیا اخیراً به اوکراین سفر کرده و با رییس جمهور اوکراین و مقام های اطلاعاتی این کشور دیدار کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، یکی از مقام های ارشد ایالات متحده آمریکا گفته است که ویلیام برنز رییس سیا اخیراً به اوکراین سفر کرده و با ولودیمیر زلنسکی رییس جمهور اوکراین و مقام های اطلاعاتی این کشور دیدار و گفت وگو داشته است.

یک مقام آمریکایی که نامی از او برده نشده است به شبکه سی ان ان گفت: مدیر برنز اخیراً به اوکراین سفر کرده است؛ همانطور که از یک سال پیش و آغاز تجاوزات روسیه به طور منظم این کار را انجام داده است .

این مقام آمریکایی ادامه داد: همانند سایر سفرها، مدیر (سیا)، با همتایان اطلاعاتی خود در اوکراین و رییس جمهور زلنسکی یدار کرد و برتعهد آمریکا بری اشتراک گذاری اطلاعات به منظور کمک برای دفاع از اوکراین در مقابل تهاجم روسیه تأکید کرد .

این مقام آمریکایی گفته است که برنز قبل از شورش یوگنی پریگوژین رهبر شبه نظامیان واگنر در روسیه به کی یف سفر کرده است و این قضیه در بحث هایش با مقام های اوکراینی قرار نداشته است.

از طرف دیگر، روز گذشته (جمعه)، روزنامه آمریکایی وال استریت ژورنال گزارش کرد که ویلیام برنز با همتای روسیه ای خود تماس گرفته و به وی اطمینان خا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس سازمان سیا با زلنسکی دیدار کرد

رییس سازمان سیا با زلنسکی دیدار کرد