مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 22:302023-06-24سياسي

محرومیت برخی کارکنان لرستان از انتصاب در پست های مدیریتی


بازرسی استان در برخورد با فساد و مفسد بدون اغماض و به طور قاطع برخورد کرده، همچنان که کارکنان متخلف به هیئت تخلفات اداری، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، به منظور ارتباط وثیق و بدون واسطه با مردم و ارتقای آگاهی های عمومی و رفع مسائل و مشکلات شهروندان عزیز، طرح هر مسجد یک حقوقدان با حضور بازرس کل لرستان در مسجد بعثت خرم آباد برگزار شد.

سعید رازانی، هدف مهم بازرسی را اجرای درست قوانین در دستگاه های اجرایی عنوان و اظهار کرد: بازرسی یکی از سازمان های تابعه دستگاه قضایی بوده و جزء سازمان هایی است که یک اصل از قانون اساسی را به خود اختصاص داده است وی بیان داشت: سازمان بازرسی کل کشور یکی از سازمان های تابعه قوه قضاییه و جزء سازمان هایی بوده که به موجب اصل 174 قانون اساسی تشکیل شده است.

بازرس کل استان هدف مهم بازرسی را اجرای درست قوانین در دستگاه های اجرایی دانست و گفت: با توجه به گستردگی وظایف بازرسی کل کشور نمی توانیم تمام سازمان ها و دستگاه ها را بازرسی کنیم و بازرسی ها طبق طرح و برنامه ریزی و حسب مورد است که طی آن بازرسی طبق برنامه وارد دستگاه ها و ارگان ها می شود.

رازانی با تأکید بر اینکه اگر در بازرسی اشکالاتی ببینیم برای مدیر دستگاه ارسال می شود و در پایان هم گزارش و پیشنهاداتی ارائه می شود، افزود: اجرای پیشنهادات بازرس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محرومیت برخی کارکنان لرستان از انتصاب در پست های مدیریتی

محرومیت برخی کارکنان لرستان از انتصاب در پست های مدیریتی