مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 19:302023-07-02سياسي

جامعه ما تشنه پیام نهضت حسینی است


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: جامعه اسلامی ما امروز بیش از هر زمان دیگر تشنه پیام و معارف نهضت حسینی است تا از قالب و پوسته ظاهری خارج شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سید حسن عاملی عصر یکشنبه در همایش تجلیل از خادمان حسینی در حسینیه ثارالله روستای خانکندی نمین اظهار کرد: تعیین رهبری صالح جامعه محور اصلی حادثه کربلا بود که امام حسین (ع) به شایستگی توانست این مأموریت خطیر را در مسیر اصلاح و هدایت جامعه انجام دهد.

وی تصریح کرد: نباید پیام و فکر اصلاح گرایانه امام حسین (ع) در مسیر هدایت جامعه با ابزارها و برخی رویکردهای ظاهری به فراموشی سپرده شود بلکه بهتر است فکر، اندیشه و پیام نهضت حسینی در جامعه ترویج پیدا کند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: امام حسین (ع) در حالی که می توانست به راحتی پیشنهادات یزید را پذیرفته و در جامعه زندگی عادی داشته باشد که به هیچ وجه زیر بار ظلم و ستم نرفت و به صراحت اعلام کرد که حاکمیت ظالم و استبدادی یزید را نمی پذیرد و شایسته است امت من نیز زیر بیرق ظلم و ستم نروند.

آیت الله عاملی افزود: امام حسین (ع) امروز نیز با افکار و اندیشه های ظالمانه و پلید کار دارد چرا که اگر ظلم و تعدی مستکبران را بپذیریم در حقیقت شیعه و پیرو امام حسین (ع) نیستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جامعه ما تشنه پیام نهضت حسینی است

جامعه ما تشنه پیام نهضت حسینی است