مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 10:142023-07-12اقتصادي

افزایش بی سابقه مصرف برق در البرز/مردم صرفه جویی کنند


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق البرز گفت: هیچ برنامه ای برای قطعی برنامه ریزی شده برق مشترکان خانگی ابلاغ نشده و امیدواریم با همکاری مردم بتوانیم تا پایان موج گرما برق مورد نیاز مشترکان را تامین کنیم.

- ایسنا/البرز مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق البرز گفت: هیچ برنامه ای برای قطعی برنامه ریزی شده برق مشترکان خانگی ابلاغ نشده و امیدواریم با همکاری مردم بتوانیم تا پایان موج گرما برق مورد نیاز مشترکان را تامین کنیم.

حسن کریمی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اینکه از چند روز گذشته با افزایش دمای هوای استان شاهد افزایش بی سابقه مصرف برق هستیم، اظهار کرد: در تلاشیم علی رغم فشار مضاعفی که به شبکه تامین برق استان وارد شده، هیچ لامپی در خانه های مشترکین خاموش نشود.

وی ادامه داد: حتی در این شرایط هیچ برنامه ای برای قطعی برنامه ریزی شده برق مشترکان خانگی ابلاغ نشده و امیدواریم با همکاری مردم بتوانیم تا پایان موج گرما برق مورد نیاز مشترکان را تامین کنیم.

وی با تاکید بر اینکه در این شرایط از مردم تقاضای مدیریت بیشتر مصرف داریم، گفت: با توجه به اینکه خدمات رسانی در حوزه برق به مرز هشدار رسیده از شهروندان تقاضا می شود موضوع صرفه جویی را جدی بگیرند و ما را در تامین برق پایدار و مستمر یاری کنند تا منازل همه شهروندان خنک و روشن بماند و از پا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش بی سابقه مصرف برق در البرز/مردم صرفه جویی کنند

افزایش بی سابقه مصرف برق در البرز/مردم صرفه جویی کنند