مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 23:552023-07-17سياسي

اهمیت و نقش بانوان در برگزاری انتخاباتی پرشور در کشور


رییس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی لرستان، نقش بانوان در برگزاری انتخاباتی پرشور در کشور را مهم بیان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید اسماعیل حسینی مازندرانی امروز دوشنبه در مراسم تجلیل از خانواده کارکنان نیروی انتظامی لرستان تقدیر و تجلیل از خانواده کارکنان نیروی انتظامی لرستان اظهار داشت: بدون تردید همراهی و همکاری خانواده نیروی انتظامی در استقرار امنیت در جامعه غیرقابل انکار بوده و وظیفه ما است که از این تلاش ها تقدیر کنیم.

اقتدار پلیس اعتبار نظام است وی گفت: بر اساس آیات قرآن، خانواده کانون محبّت و رحمت است و هر چقدر این مودّت و رحمت بیشتر باشد، خانواده مستحکم تر است و اساس تشکیل خانواده نیز به منزلهٔ رسیدن به تقوا و سازندگی اخلاقی است.

رییس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی لرستان، افزود: اقتدار پلیس اعتبار نظام است که در این راستا نقش خانواده عزیزان نیروی انتظامی بسیار پررنگ است.

حجت الاسلام حسینی مازندرانی اضافه کرد: در دنیای کنونی که غرب باورها و اعتقادات انسان ها را نشانه قرار داده و هجمه های خود را بر کم رنگ کردن اعتقادات استوار ساخته و سعی در سست کردن بنیان خانواده در جامعه دارد، بانوان جامعه اسلامی تحت تعالیم والای اسلام و باتکیه بر عفاف و حیا این اندیشه های منحط را نقش برآب کردند و نقش خانوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهمیت و نقش بانوان در برگزاری انتخاباتی پرشور در کشور

اهمیت و نقش بانوان در برگزاری انتخاباتی پرشور در کشور