مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 16:152023-06-26سياسي

15 دلیل برای تقدیر بی سابقه 275 نماینده مجلس از قوه قضاییه


275 نفر از نمایندگان مجلس در نشست علنی امروز به مناسبت هفته قوه قضاییه بیانیه ای صادر کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه قضایی خبرگزاری فارس به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، 275 نفر از نمایندگان مجلس در نشست علنی صبح امروز (پنجم تیر 1402 ) و به مناسبت هفته قوه قضاییه بیانیه ای صادر کردند.

نمایندگان در بخشی از این بیانیه اعلام کردند خدا را شاکریم که به حمدالله با سکانداری یکی از فرزندان با تجربه، مدیر دانشمند و خدوم حضرت حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای محسنی اژه ای در این مدت در دستگاه قضا شاهد اعتبار بخشی و رضایتمندی شهروندان از قوه قضاییه بوده ایم.

تعاملات سازنده آن قوه با مجلس شورای اسلامی سبب گردیده است ما نمایندگان مردم شریف ایران اسلامی شاهد تسهیل و تسریع در رسیدگی به امور شهروندان باشیم تقویت نظارت قضایی موجبات تضمین اصل حاکمیت قانون شده است و ایجاد آرامش در درون قوه قضاییه و همچنین افزایش سرمایه اجتماعی و امید و اعتماد بیش از پیش به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به ارمغان آورده است.

همچنین در این بیانیه آمده است که با عنایت به توصیه های حکیمانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در مسیر حل مشکلات کشور گام های موثری برداشته شده است که یقین داریم با تعاملات سازنده بین ارکان نظام و تدابیر صورت گرفته علی الخصوص در اتفاقات اخیر که دش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

15 دلیل برای تقدیر بی سابقه 275 نماینده مجلس از قوه قضاییه

15 دلیل برای تقدیر بی سابقه 275 نماینده مجلس از قوه قضاییه