مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 08:202023-07-03اقتصادي

عزم جدی گیلان برای حضور موفق در نمایشگاه بین المللی سرمایه گذاری


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان از عزم جدی این استان برای حضور موفق در نمایشگاه بین المللی فرصت های سرمایه گذاری در صنعت گردشگری ایران خبر داد.

- ولی جهانی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری موفق 2 همایش و نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری گردشگری در گیلان افزود: این همایش ها و نمایشگاه ها، فرصت ها و قابلیت های سرمایه گذاری در حوزه گردشگری را واکاوی و شناسایی می کند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان از برگزاری همایش و نمایشگاه بین المللی سرمایه گذاری در صنعت گردشگری ایران در سال جاری در تهران خبر داد و بیان کرد: حضور موفق گیلان در نمایش فرصت های ویژه سرمایه گذاری در حوزه گردشگری ایرانیان با مشارکت کلیه دستگاه ها و سازمان ها محقق می شود.

جهانی از عزم جدی گیلان برای حضور موفق در نمایشگاه بین المللی فرصت های سرمایه گذاری در صنعت گردشگری ایران خبر داد و اضافه کرد: بسترهای لازم در راستای حضور موفق گیلان در این نمایشگاه فراهم شده است و برنامه ریزی ها یکی پس از دیگری در حال انجام است.

وی با تاکید بر لزوم همکاری دستگاه ها جهت تسریع فرآیندهای صدور مجوز و اخذ استعلامات لازم جهت بسته های سرمایه گذاری اراضی و صدور مجوز بی نام برای فرصت های سرمایه گذاری افزود: تشکیل نشست های تخصصی برای هماهنگی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عزم جدی گیلان برای حضور موفق در نمایشگاه بین المللی سرمایه گذاری

عزم جدی گیلان برای حضور موفق در نمایشگاه بین المللی سرمایه گذاری